Thread: agar hootaa
View Single Post
Old
  (#8)
zidd
zidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.comzidd is the among the best Shayars at Shayri.com

4th February 2013, 03:49 PM

Quote:
haiN a'eib hazaroN poosheedah yahaaN warna , hai
har koii darindaa , sab mazhoor agar hootaa
mujeeb sahab jab is sher par aap kasrat karenge to ye 2 points par khayaal rakhiyega

1] is meter me compulsory stoppage hai,
yani 221 1222 // par aapka lafz khatm ho jaana chahiye.koi ek lafz iske baad waale arkaan me carry nahi ho sakta..
221 1222 // 221 1222

hai aib hazaro po // ...........so galat.
har koi darinda sab // ................correct
( hasrat mohani sahab ne jaha stoppage hai meter ke last do arkaan repeat hone ke pahle, waha ek extra syllable ke istemaal ki possibilty rakhi hai. so agar aapka misra waisa ban raha ho to bhi istemaal kar sakte hai mohani sahab ki ijaad ke hisaab se....waise muamla ab tak controversial hai...agee aapki marzi hai ki mohani sahab ke exception ko maane ya na maane)

2] sher ke dusre misre ko pahle misre hi me shuru nahi kar sakte.
(arabic poetry me possible hai magar persian poetry me nahi hai...for unknown reasons urdu prosody me influence persian poetry ka hai for this purpose)

regards and all the best.